تاریخچه

داو: پیشرو در صنعت مراقبت از پوست و زیبایی

آلفرد ام. فریمن، متولد 22 فوریه 1907 در کوفیویل، کانزاس، بنیانگذار شرکت داو بود. او یک کارآفرین و شیمی دان بود که به خاطر اختراع صابون زیبایی داو در سال 1957 مشهور است.

ابتکارات کلیدی:

  • صابون زیبایی داو:

فریمن با همکاری فرانسیس شلمن، شیمی دان، صابونی را با استفاده از 1/4 کرم مرطوب کننده ایجاد کرد که برای پوست ملایم تر بود و به حفظ رطوبت پوست کمک می کرد. این صابون به سرعت به یکی از محبوب ترین صابون های موجود در بازار تبدیل شد.

  • ترویج زیبایی واقعی:

فریمن معتقد بود که همه زنان، صرف نظر از شکل و اندازه آنها، زیبا هستند. او از طریق کمپین های بازاریابی داو، این پیام را ترویج کرد و به افزایش عزت نفس زنان کمک کرد.

  • تعهد به تحقیقات علمی:

فریمن متعهد به توسعه محصولات با کیفیت بالا بر اساس آخرین تحقیقات علمی بود. او با متخصصان پوست و دانشمندان برای ایجاد محصولاتی که برای پوست شما مفید هستند، همکاری می کرد.

 

 

میراث:

فریمن در 12 آوریل 1982 درگذشت. او به خاطر مشارکت هایش در صنعت مراقبت از پوست و زیبایی شناخته می شود. صابون زیبایی داو همچنان یکی از محبوب ترین صابون های جهان است و داو به عنوان یک برند قابل اعتماد و با کیفیت بالا شناخته می شود که به ارائه محصولات نوآورانه و موثر برای کمک به مردم برای احساس و ظاهر بهترین خود ادامه می دهد. محصولات dove به دسته بندی های مختلفی تقسیم می شوند که شامل موارد زیر است:

شوینده ها

  1. صابون: داو به خاطر صابون های ملایم و مرطوب کننده اش که برای انواع پوست مناسب است، مشهور است. محبوب ترین صابون های داو عبارتند از:
  2. صابون زیبایی (Dove Beauty Bar)
  3. صابون ضد باکتری (Dove Antibacterial Soap)
  4. صابون کرمی (Dove Cream Beauty Bar)

 

  • مایع دستشویی: داو طیف گسترده ای از مایع های دستشویی را برای انواع پوست ارائه می دهد, مانند مایع دستشویی با عصاره خیار و چای سبز , مایع دستشویی با عصاره انار و لیمو , مایع دستشویی با عصاره نارگیل و یاس و دیگر موارد.

 

  •  شامپو: داو طیف گسترده ای از شامپو را برای انواع مو، از جمله موهای خشک، چرب، فر و رنگ شده ارائه می دهد.

 

  • نرم کننده: داو طیف گسترده ای از نرم کننده ها را برای انواع مو ارائه می دهد. مثل نرم کننده و آبرسان برای موهای خشک , نرم کننده برای مراقبت روزانه , نرم کننده مخصوص برای موهای شکننده و دیگر موارد.

 

 

 مرطوب کننده ها

  • لوسیون بدن: داو طیف گسترده ای از لوسیون های بدن را برای انواع پوست ارائه می دهد. مانند لوسیون بدن با عصاره نارگیل , لوسیون بدن با عصاره گل نیلوفر و دیگر موارد .

 

  • کرم مرطوب کننده: داو طیف گسترده ای از کرم های مرطوب کننده را برای صورت، دست ها و بدن ارائه می دهد.

 

  • بالم لب: داو طیف گسترده ای از بالم های لب را برای محافظت و مرطوب کردن لب ها ارائه می دهد.

 

محصولات ضد تعریق

  • دئودورانت: طیف گسترده ای از دئودورانت ها را برای زنان و مردان در قالب اسپری، رول آن و ژل وجود دارد.

 

محصولات مو

  • اسپری مو: داو طیف گسترده ای از اسپری های مو را برای انواع مو ارائه می دهد, مانند اسپری های دو فاز داو و دیگر موارد.

 سایت میسون این افتخار رو دارد که محصولات با کیفیت این شرکت رو در سایت خود با کیفیت اصلی و قیمت مناسب به شما عرضه کند و در اختیار شما بگذارد.

 

به طور کلی، داو به خاطر تعهدش به “زیبایی واقعی” شناخته شده است. این شرکت از طریق کمپین های بازاریابی و ابتکارات خود، تصویری مثبت از بدن و عزت نفس را ترویج می کند.در بخش نوآوری و علم، داو متعهد به توسعه محصولات با کیفیت بالا بر اساس آخرین تحقیقات علمی است. این شرکت با متخصصان پوست و دانشمندان برای ایجاد محصولاتی که برای پوست شما مفید هستند، همکاری می کند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *